perjantai 13. helmikuuta 2015

Kyllä minä niin mielessäni ilahduin!

Laitoin tammikuussa liikkeelle Ilahduta bloggaajakaveria -haasteen ja olen mielenkiinnolla seurannut, miten se on levinnyt. Tarkoitukseni oli listata, keitä kaikkia haasteessa on mukana, mutta hyvin pian totesin tehtävän liian suuritöiseksi - niin paljon bloggaajia on haasteeseen lähtenyt mukaan! Hyvä te!!

Minusta oli hauska miettiä ilahdutuksia haastamilleni bloggaajille enkä osannut yhtään aavistaa, että pääsisin kokemaan myös haasteen toisen puolen. Yllätyin ja ilahduin valtavasti, kun minua muistettiin aivan odottamatta kahden blogin suunnalta. :)

Ensin posti toi mukanaan Arkiloven Mirun paketin. En malta odottaa, että pääsen kasvattamaan nimikoitua persiljaa!


Tänään puolestaan löysin postilaatikosta Hulivilini-blogin Maarialta tulleen ilahdutuksen, jossa oli minulle aivan uutta raakasuklaata ja kasvonaamio. Näitä pitää testata heti lähiaikoina!


KIITOS! Olipa mukava huomata, että tämä ilahdutus todellakin toimii myös näinpäin! :)

Olen tällä viikolla ilahtunut muutenkin, sillä posti on tuonut näiden ilahdutuksien ja herkkuvaihtopaketin lisäksi myös useita ystävänpäiväkortteja. Osa korteista on tullut ihmisiltä, joiden kanssa on tullut pidettyä hyvin vähän yhteyttä viime vuosina, joten olikin valtava ilo löytää postia heiltä. :)

Näiden ilahdutuksien lisäksi näin tänään kaupassa, miten ostoksensa maksanut asiakas ojensikin yhden ostamistaan suklaasydäntikkareista kassaneidille. Vautsi, mikä ihana ele!

Ihanaa perjantaita ja tulevaa viikonloppua sinulle! :)

6 kommenttia:

  1. Mua ei ole kukaan halunut ilahduttaa tällä haasteella...
    Onneks herkkuvaihto meni sujuvasti ja vaihtajat olivat tyytyväisiä. :)
    Käy antamassa oma palaute vaihdosta blogissani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi! Mutta laita sä haaste eteenpäin? :) Myös haastaminen oli nimittäin kivaa!

      Hyvän, kun muistutit palautteesta, tulenkin heti kohta laittamaan sitä!

      Poista
  2. Olepa hyvä ja ihanaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista

Olen valtavan iloinen jokaisesta kommentista! En välttämättä ehdi tai muista vastata siihen heti, mutta vastaan kyllä ennemmin tai myöhemmin. :)