tiistai 23. kesäkuuta 2015

Huumaavat orvokit

Huomasin viime kesänä, että orvokit viihtyvät erityisen hyvin etupihallamme. Tänä vuonna istutin orvokkeja enemmän kuin vuosi sitten ja nyt ulko-oven avatessa vastaan iskeekin orvokkien ihana tuoksu. Yleensä valitsen vain paria eri väriä, mutta tänä vuonna orvokit on valittu teemalla "Ota jokaista löytämääsi väriä ja mieti vasta kotona, sopivatko ne yhteen".







Värikästä keskikesää sinulle! :)

Lisää kuvia hajuista ja tuoksuista löydät Pienen Linnun MakroTex-haasteesta!
Pieni Lintu - MakroTex challenge

22 kommenttia:

  1. Hieno valikoima: antaa kaikkien värien loistaa! Orvokillaon hienostunut tuoksu.

    VastaaPoista
  2. Orvokit ovat ihania - niitä pitää olla joka vuosi.

    VastaaPoista
  3. Mistä minä tiedän tulevani koko ajan vanhemmaksi? Siitä, että karkeasti sanottuna kymmenen vuotta sitten pidin orvokkia tylsänä kukkana, koska se oli "mummin kukka". Mulla tuli (ja tulee edelleen) orvokista aina mieleen äidinäitini. Nykyään rakastan orvokin pientä, hentoa ja hienostunutta ulkomuotoa, jossa on runsaasti väriä. Ja se tuoksu :)

    VastaaPoista
  4. Ihanat orvokit - hyvin sopii yhteen!

    VastaaPoista
  5. Kauniit orvokit ja ihanan värikkäät asetelmat.

    VastaaPoista
  6. Iloisen mielen asetelmia. :) Hyvin sopivat värit yhteen.

    VastaaPoista
  7. Vastavärit, toimii!:D Mä olen todella tumpelo orvokkien kanssa, mutta pari vuotta sitten portaalla pitämäni orvokit ovat siementäneet, ja nyt rappusten vieressä kivikolla on useampi orvokkipuska. Olen ajatellut käyttää niitä esim. jälkkärikoristeluissa, sillä ovat todella luomua.:D Vahingossa.:P

    VastaaPoista
  8. Aivan ihana tuo missä orvokit ovat lyhdyn sisällä!!

    VastaaPoista
  9. Minulle pelargonia on mummotuoksu, ja mitäpä löytyy kasvihuoneestani: aikas leegio siemenestä kasvatettuja pelakuita.

    Ihania orvokkeja ja värit sopivat hienosti yhteen.

    VastaaPoista
  10. Kauniit kuvat! Itse rakastan värejä :)

    VastaaPoista
  11. Aivan ihania kuvia. Niin kirkkaat värit. Kivasti olet laittanut orvokin kukkimaan lyhtyyn. :)

    VastaaPoista
  12. Ihanat värit - sopii Tipulaan! :)

    VastaaPoista
  13. Mun kaikelle värikkäälle sykkivä sydän sykkii näille orvokeille! ;)

    VastaaPoista
  14. Orvokkien tuoksuja. Tykkään, siniset ja lilat orvokit ovat minulle mieluisia.

    VastaaPoista
  15. Kauniit kukat ja kauniit kuvat! :) Orvokkejahan voi yhdistellä miten vain ja varsinkin vastavärit ovat hienoja yhdistelmiä... Ja ensi vuonna sinulla on näitä ihan omasta takaa, kun siementävät hyvin :)

    VastaaPoista
  16. Niin kauniita ja kesäisiä kuvia! :)

    VastaaPoista
  17. Sarviorvokit leviävät helposti ja ovat minusta orvokeista kauneimpia, myös hento keto-orvokki on jotenkin lutunen. Orvokki syötävän nätti kukka ja kuvasi ovat kauniisti kuvattu.

    VastaaPoista

Olen valtavan iloinen jokaisesta kommentista! En välttämättä ehdi tai muista vastata siihen heti, mutta vastaan kyllä ennemmin tai myöhemmin. :)